Angielski nie gryzie.


           W naszym Przedszkolu naukę języka angielskiego rozpoczynamy już w najmłodszych grupach wiekowych. Proces uczenia się przebiega w naturalny i niestresujący sposób – podczas gier i zabaw edukacyjnych oraz zwykłych, codziennych sytuacji. Dzięki temu dzieci przyswajają nowy język nie jako odrębny twór, ale jako część świata, który znają i który jest im bliski. Nauce towarzyszą zabawy ruchowe i muzyczne – ćwiczące spostrzegawczość, zdolności manualne i umiejętność kojarzenia. 

          Dzieci uczą się wierszy, liczenia, stają się postaciami z bajek, wcielają się w różne role, ale przede wszystkim dobrze się bawią.

     Na etapie przedszkolnym podstawowym celem nauczania języka angielskiego jest osłuchanie się dzieci z językiem. Przede wszystkim istotne jest to, aby w naturalny sposób poczuły się pewnie obcując z innym językiem niż ojczysty, a w szczególności zdobyły umiejętność śmiałego i swobodnego komunikowania się. Ważnym aspektem jest również to, by przedszkolaki uwrażliwiły się na język angielski w codziennym życiu, także poza zajęciami. Najlepszą formą i metodą pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym jest nauka przez zabawę, dlatego też, uczymy się poprzez piosenki, wierszyki, rymowanki, gry językowe, historyjki i bajki anglojęzyczne.

      Rodzice mają możliwość zapoznania się z przerabianym miesięcznym blokiem materiału: słownictwem, piosenkami i wierszykami, które są rozpisane i wywieszane na gazetkach. Zachęcam także do pracy z dzieckiem w domu, w celu utrwalenia poznanych struktur, co z pewnością zaprocentuje w dalszych etapach nauki języka angielskiego w szkole.

                                                                                          mgr Katarzyna Adamczewska

Ten wpis został opublikowany w kategorii Galeria. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.